Obchodní podmínky
Písemnou objednávkou našich služeb (email, sms, pdf,...) se klient zavazuje a souhlasí s:
- S úhradou celé částky v případě zrušení akce den před a v den konání akce.
- S úhradou 50% částky v případě zrušení akce do 10 dní před termínem.
- Za případný poplatek OSA za veřejné pouštění reprodukované hudby, odpovída (hradí) objednavatel, náš klient.
Nepříznivé počasí není důvodem neuhrazení našich služeb, jelikož bylo vše připravené, termín byl blokován a my mohli navázat spolupráci s někým kdo má zajištěnou "mokrou variantu".
Pokud se obě strany shodnou na přesunutí akce z vážných důvodů, tak se přesouvá i uhrazená záloha.
V případě přeložení akce 5 dnů a méně před konáním klient uhradí 10 % z celkové částky za blokaci termínu.
V ceně služeb není technické zázemí v podobě pódií, stínění proti slunci a případnému dešti, stoly, židle, lavice a pod. K výkonu většiny činností je toto potřebnou součástí a pokud není schopen zajistit přímo klient, tak s předstihem může také objednat u nás za příplatek.